Min opgave på AAK, som hed Aarhus Olie den gang, var at gennemføre et internt outsourcingsprojekt, som involverede fabrikkens samlede vedligeholdsfunktioner. Igennem ca. 4 år omlagde vi vedligeholdsfunktionen samtidig med at vi implementerede SAP som styringssystem. Vi reducerede omkostningerne med mere end 30 % og dette samtidig med at vi øgede output med mere end 18 %. Medarbejdernes arbejdsrutiner gennemgik en meget stor forandring
Hos Engelhardt har vi medvirket med at lave personprofilanalyser og workshops i strategisk udvikling.
Talt på konference og coachet i forbindelse med strategiske tiltag omkring kerneforretningen Service.
Var igennem mange år tilknyttet først NOEA og siden Act2Learn, hvor jeg har undervist på Akademiuddannelserne i Ledelse, Lederskab og Afgangsprojekter.
Hos Grenå havn har vi arbejdet med profilanalyser og arbejdet med at udvikle administrationens samarbejde
Hos Spar Nord har jeg arbejdet med at skabe en strategisk bevidsthed blandt en afdelings personale. Sammen med Aalborg Universitet har jeg undervist hele direktionsgruppen i strategisk indsigt.
Talt på konference og coachet i forbindelse med strategiske tiltag omkring kerneforretningen Service.
Har været tilknyttet Aalborg Handelskole igennem en årerække hvor jeg har fungeret som ekstern Lektor på lederuddannelserne.
Hos Stena Line i Frederikshavn har jeg arbejdet med personprofilanalyser og team forståelse.
Har af flere omgange afholdt diverse workshops for teknisk personale hos Danisco. Vi har på disse workshops arbejdet med ledelse og forandring i tekniske organisationer.
Har været tilknyttet Lundbæk Landbrugsskole igennem en årerække hvor jeg har fungeret som ekstern Lektor på lederuddannelserne.
Boligforeningen Vanggården var den første organisation hvor jeg arbejde med mit strategiprojekt, hvor vi med fokus på medarbejderne skaber en proces sammen med medarbejderne.
Har bistået ledelsen med samarbejdsproblemer i en konkret afdeling.
I Plus Bolig har jeg været bagmanden bag hele deres nuværende strategi setup, som siden hen førte til fusion og en ny organisation med en ny stærk ledelse.
Hos Wind World startede jeg som servicechef og blev siden hen også chef for konstruktionsafdelingen. I mine 4 år i Skagen udbyggede vi serviceforretningen fra 4 til 10 biler og vi øgede omsætningen og indtjeningen hvert år. Vi blev certificeret i ISO 9000.